تقویمهای رومیزی تبلیغاتی

چهارشنبه 19 مهر 1396
9:46
محیا یوسفی

با استفاده از تقویم‌های رومیزی شخصی‌سازی، به مشتری‌هایتان کمک کنید بهتر برنامه‌ریزی کنند. هر بار که مشتری‌هایتان از تقویم‌های تبلیغاتی شما استفاده می‌کنند، تبلیغ شرکت شما را هم در آن ببینند و به این فکر می‌کنند که شما به آنها اهمیت می‌دهید و شرکت شما چقدر برای آنها مفید است.

مهمترین مزیت استفاده از تقویم رومیزی این است که در هر ماه در طول یک سال تجارت تان را برای مشتریان شما یادآوری می کند که این امر نه تنها یک یادآوری کننده معمولی بلکه یک نوع مثبت وتاثیر گذار می باشد.چون نه تنها محصولات یا خدمات عالی به آنها ارائه می‌دهید، بلکه به آنها کمک می‌کنید که بهتر برای روز خود برنامه‌ریزی کنند. تا زمانیکه از آن تقویم رومیزی تبلیغاتی استفاده کنند، هرگز فراموش نخواهند کرد.


 تقویم رومیزی


تقویم‌ رومیزی تضمین می‌کند که برند و اطلاعات تماس شرکت شما، هر روز سال در مقابل چشم مشتریان باشد. تقویم‌های رومیزی را می‌توانید با قیمت‌های باور نکردنی و با تنوع فراوان پیدا کنید. اگر قصد دارید برای تبلیغ شرکت خود بر روی تقویم‌ رومیزی سرمایه‌گذاری کنید، مطمئن باشید که با قدرت تاثیرگذاری بالای تقویم‌ رومیزی، بیشترین بازگشت سرمایه را خواهید داشت.

تقویم‌ رومیزی در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف در دسترس هستند. تقویم‌های رومیزی استاندارد شامل 12 صفحه برای هر ماه هستند، اما با صرف کمی هزینه می‌توان صفحات دیگری به آن اضافه کرد. شما می‌توانید یک تقویم رومیزی استاندارد را انتخاب و بعد خودتان آن را سفارشی کنید تا یک تقویم تجاری حرفه‌ای درست کنید، تقویمی که به مدت یکسال، کار تبلیغات شرکت شما را انجام می‌دهد.

تقویم‌های رومیزی بر روی یک پایه‌ی محکم نصب می‌شوند تا صفحات ماهانه را در محل نگه دارد. با استفاده از رنگ‌ها و اشکال گوناگون می‌توانید به تقویم‌های استاندارد معمولی، جلوه‌ی زیباتری بدهید.

تقویم‌ رومیزی سفارشی‌‌شده، یک آیتم تبلیغاتی کلاسیک اما قدرتمند برای مشتری‌های شما هستند. بهتر است تقویم رومیزی را طوری سفارشی کنید که تمام طول سال روی میز مشتری‌تان بماند.

استفاده از یک تقویم رومیزی مناسب با تصاویر وطراحی هنری جذاب ومنحصر به فرد می تواند بازتاب دهنده سبک وکلاس واعتبار شما باشد . ما انواع تقویم‌های رومیزی با اندازه‌ها و شکل‌های گوناگون را ارائه می‌دهیم.

با کمک تقویم‌های سفارشی شده می‌توانید به راحتی پیام شرکت‌تان را به مشتری‌ها ارتقا دهید، فقط کافی است هوشمندانه و خلاقانه انتخاب کنید. تقویم‌های رومیزی بسیار مقرون به صرفه هستند. طراحی و چاپ این تقویم‌ها راحت و سریع است. و حتی می‌توانید آنها را به اندازه‌ی دلخواه خود سفارش دهید. هزینه نهایی تقویم رومیزی، خیلی ارزانتر از خودکار، لیوان و یا آهنربا تمام می‌شود


برچسب ها: تقویم رومیزی ,
[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سالنامه و سررسید تبلیغاتی کاندید است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]